BLOG

Komunikačný kanál rezortu

ATRAKTÍVNY RESORT V SRDCI ORAVY
zdieľať

Komunikačný kanál rezortu

Milí naši hostia, klienti,

sezóna je v plnom prúde a keďže sme rozšírili kapacity ubytovania a otvorili ďalší Apartmánový dom - navyšuje sa enormne počet telefonátov, zvýšil sa počet emailov a správ cez sociálne siete (najmä vo večerných a nočných hodinách).

Aby bola komunikácia efektívna, rýchla a bezproblémová, máme pre vás zopár upresňujúcich informácií a typov.

Rezervácie cez web www.villaerdody.sk:
- Na webstránke v hornej časti Menu je sekcia ,,Rezervácia ubytovania"
  link: https://www.villaerdody.sk/rezervacia-ubytovania

- Poprosíme vás, aby ste veľmi pozorne čítali od začiatku sekcie všetky   
  informácie, sú farebne a sú dôležité najmä pre vás

- Rolovaním na stránke si viete vybrať rozsah dátum pre ubytovanie, ale aj
  záložku ,,Obsadenosť" kde hned vidíte, ktoré apartmány sú voľné

- Pri rezervácii vypíšte VŠETKY údaje ako je meno, priezvisko, email,
  telefónne číslo a pokiaľ si uplatňujete rekreačný poukaz, aj kompletnú
  adresu. Spýtajte sa vášho zamestnávateľa, aké údaje požaduje na
  fakturačnom doklade, aby vám uznal daňový doklad. Tieto údaje vám
  doplníme do dokladu. Údaje musia byť vložené ešte pred vystavením
  dokladu pre zamestnávateľa. Po uzatvorení záznamu už údaje nie je možné
  zmeniť.

- skontrolujte si po zadaní všetky údaje - najmä telefónne číslo a emailovú
  adresu, aby sme vás vedelli kontaktovať

- Po vytvorení rezervácie cez web vám príde potvrdenie a zálohová faktúra
  počas pracovnej doby. Platí, že kto prvý zaplatí ten sa ubytuje, čiže ak sú
  dve rezervácie v rovnaký čas, patrí tomu, od koho dostaneme na účet
  platbu ako prvého.

- V prípade potreby vás bude kontaktovať pracovník rezervácii.

´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

Rezervácie cez telefón:
- Rezort nemá recepciu !
- rezervačný pracovník je na telefóne dostupný v pracovné dni
  od 9.00 do 16.00 hod.

- mimo bežného pracovného dňa t.j. sobota, nedeľa, sviatok sú dostupné
  komunikačné kanály ,,WhatsApp" a ,,Viber" tel.č. +421 910 510011

- zanechejte správu, prílohu, hlasovú správu, hneď ako bude možné sa
  vám ozveme

- Check in je v čase od 14.00 do 15.00hod., po tomto čase si hosť nájde
  kľúče od apartmánu v bezpečnostnej schránke na budove Apartmánového
  domu kde je ubytovaný. V deň nástupu na pobyt sú hostia
  konktaktovaní  check in službou s inštrukciami.

- v prípade, že hosť potrebuje čokoľvek už počas pobytu - v pracovné dni
  kontaktuje podľa pokynov Rezervácie, alebo nechá správu cez
  komunikačný kanál WhatsApp alebo Viber (nové od januára 2025).

Hostí je veľa, veľmi sa tešíme a pracujeme neustále na dopĺňaní a vylepšovaní služieb, preto vás poprosíme o rešpektovanie pravidiel komunikácie - urýchli sa tým proces ubytovania, vystavovania dokladov.
Zároveň poprosíme v rámci aj tohoto Blogu o dodržiavanie Parkovacej politiky Rezortu - každý apartmán má svoje vyhradené parkovacie miesto označené číslom apartmánu. Neparkujte prosím na inom parkovacom mieste. Ďakujeme za porozumenie a spoluprácu a prajeme príjemný pobyt.

GALÉRIA

SPÄŤ