Komunikačný kanál rezortu
Milí naši hostia, klienti,
sezóna je v plnom prúde a keďže sme rozšírili kapacity ubytovania a otvorili ďalší Apartmánový dom - navyšuje sa enormne počet telefonátov, zvýšil sa počet emailov a správ cez sociálne siete (najmä vo večerných a nočných hodinách).
Aby bola komunikácia efektívna, rýchla a bezproblémová, máme pre vás zopár upresňujúcich informácií a typov.
Rezervácie cez web www.villaerdody.sk:
- Na webstránke v hornej časti Menu je sekcia ,,Rezervácia ubytovania"
link: https://www.villaerdody.sk/rezervacia-ubytovania
- Poprosíme vás, aby ste veľmi pozorne čítali od začiatku sekcie všetky
informácie, sú farebne a sú dôležité najmä pre vás
- Rolovaním na stránke si viete vybrať rozsah dátum pre ubytovanie, ale aj
záložku ,,Obsadenosť" kde hned vidíte, ktoré apartmány sú voľné
- Pri rezervácii vypíšte VŠETKY údaje ako je meno, priezvisko, email,
telefónne číslo a pokiaľ si uplatňujete rekreačný poukaz, aj kompletnú
adresu. Spýtajte sa vášho zamestnávateľa, aké údaje požaduje na
fakturačnom doklade, aby vám uznal daňový doklad. Tieto údaje vám
doplníme do dokladu. Údaje musia byť vložené ešte pred vystavením
dokladu pre zamestnávateľa. Po uzatvorení záznamu už údaje nie je možné
zmeniť.
- skontrolujte si po zadaní všetky údaje - najmä telefónne číslo a emailovú
adresu, aby sme vás vedelli kontaktovať
- Po vytvorení rezervácie cez web vám príde potvrdenie a zálohová faktúra
počas pracovnej doby. Platí, že kto prvý zaplatí ten sa ubytuje, čiže ak sú
dve rezervácie v rovnaký čas, patrí tomu, od koho dostaneme na účet
platbu ako prvého.
- V prípade potreby vás bude kontaktovať pracovník rezervácii.
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
Rezervácie cez telefón:
- Rezort nemá recepciu !
- rezervačný pracovník je na telefóne dostupný v pracovné dni
od 9.00 do 16.00 hod.
- mimo bežného pracovného dňa t.j. sobota, nedeľa, sviatok sú dostupné
komunikačné kanály ,,WhatsApp" a ,,Viber" tel.č. +421 910 510011
- zanechejte správu, prílohu, hlasovú správu, hneď ako bude možné sa
vám ozveme
- Check in je v čase od 14.00 do 15.00hod., po tomto čase si hosť nájde
kľúče od apartmánu v bezpečnostnej schránke na budove Apartmánového
domu kde je ubytovaný. V deň nástupu na pobyt sú hostia
konktaktovaní check in službou s inštrukciami.
- v prípade, že hosť potrebuje čokoľvek už počas pobytu - v pracovné dni
kontaktuje podľa pokynov Rezervácie, alebo nechá správu cez
komunikačný kanál WhatsApp alebo Viber (nové od januára 2025).
Hostí je veľa, veľmi sa tešíme a pracujeme neustále na dopĺňaní a vylepšovaní služieb, preto vás poprosíme o rešpektovanie pravidiel komunikácie - urýchli sa tým proces ubytovania, vystavovania dokladov.
Zároveň poprosíme v rámci aj tohoto Blogu o dodržiavanie Parkovacej politiky Rezortu - každý apartmán má svoje vyhradené parkovacie miesto označené číslom apartmánu. Neparkujte prosím na inom parkovacom mieste. Ďakujeme za porozumenie a spoluprácu a prajeme príjemný pobyt.